L’alumnat de la nostra escola que hi té dret, avui s’ha adherit significativament a la vaga convocada.

Des de l’escola GRAVI SCCL volem manifestar el nostre posicionament a favor de la resolució pacífica de conflictes d’acord amb els valors que promovem al nostre centre com el respecte, la tolerància, l’empatia i la convivència.

En aquests moments en diferents llocs d’arreu del planeta la humanitat ens enfrontem a la difícil resolució de conflictes que han esdevingut guerres com en els casos d’Ucraïna i Gaza. És molt gran el patiment que generen i indignant el nombre de pèrdues humanes irreparables, desplaçaments de població i crisis humanitàries.

Denunciem tots aquests actes i ens posem del costat de les víctimes i del diàleg. En aquest sentit, només la implicació dels governants de les nacions en conflicte i de les nacions que l’observen obrirà el camí de la pau. Només així podrem construir un futur basat en el diàleg i la pau. L’educació és una eina fonamental per formar una ciutadania compromesa amb la justícia, la pau i l’entesa mútua però amb un esperit crític davant la desinformació i la mentida. Cal aturar aquestes atrocitats.

Convidem a tota la comunitat educativa a fer una reflexió sobre la importància d’integrar aquesta cultura de la pau i a esdevenir agents de canvi també i sobretot en aquest àmbit.